• Aktualności

  • Aktualności

        • Warsztaty dla klasy II b
          • Warsztaty dla klasy II b

          • Zapraszamy serdecznie klasę II b, wraz z wychowawczynią panią Małgorzatą Kołomyjską oraz panią Anną Brząkałą, na warsztaty w bibliotece na podstawie książki "O kruku, który chciał być papugą".

            Jeśli pogoda dopisze, połączymy je z czytaniem na trawie.

            Prosimy, aby dzieci zabrały ze sobą nożyczki i kleje.

            Do zobaczenia!

             

            Z bibliotekarskim pozdrowieniem

            Joanna Piesik

             

            Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025

        • Spotkanie autorskie kl. II a
          • Spotkanie autorskie kl. II a

          • Zapraszamy serdecznie klasę II a wraz z wychowawczynią, panią Marią Anhalt, na spotkanie autorskie z ilustratorką książek dla dzieci, panią Agnieszką Żelewską.

            Wydarzenie chcemy połączyć z czytaniem na trawie, o ile pogoda w piątek nam dopisze.

             

            Z bibliotekarskim pozdrowieniem

            Joanna Piesik

             

            Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025

        • SZKOŁA OTRZYMA 9 ZESTAWÓW DO NAUKI ZDALNEJ
          • SZKOŁA OTRZYMA 9 ZESTAWÓW DO NAUKI ZDALNEJ

          • Szanowni Państwo,

            z radością informujemy, że Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Gostycynie otrzyma 9 zestawów do nauki zdalnej w ramach inwestycji C2.2.1 (Wyposażenie szkół/instytucji w odpowiednie urządzenia i infrastrukturę ICT w celu poprawy ogólnej wydajności systemów edukacji) Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO)[1]
             

            Informacje na temat placówek objętych wsparciem można sprawdzić pod linkiem poniżej:

            Lista szkół


            Z wyrazami szacunku

            Michał Szelmicki

        • Gigathon – Ogólnopolski Konkurs Programistyczny dla Dzieci i Młodzieży
          • Gigathon – Ogólnopolski Konkurs Programistyczny dla Dzieci i Młodzieży

          • Drodzy Rodzice,

            Informujemy, że ruszyły zapisy do Gigathonu www.gigathon.pl – Ogólnopolskiego

            Konkursu Programistycznego, który pozwoli dzieciom i młodzieży sprawdzić swoje

            umiejętności w programowaniu, informatyce i nowoczesnych technologiach! Konkurs jest

            organizowany pod patronatem Ministra Edukacji, Ośrodka Rozwoju Edukacji, a także

            Politechniki Warszawskiej - Wydziału MiNI.

            Jak zapisać dziecko?

            Zapisy trwają od 24 marca do 18 maja 2025 r.

            Rejestracja dostępna na stronie: 👉 https://giganci.info/ZAPISY_konkurs_Gigathon

            Udział w konkursie jest całkowicie bezpłatny!

            Najważniejsze informacje o konkursie:

            Dla kogo? Uczestnicy w wieku 7-18 lat, podzieleni na cztery grupy wiekowe:

            🔹 7-9 lat – programowanie w Minecraft Education

            🔹 10-12 lat – programowanie w Scratch

            🔹 13-15 lat – programowanie w Python, C# lub C++

            🔹 16-18 lat – programowanie w Python, C# lub C++

            Jak wygląda konkurs?

            ✅ Etap 1 – Test wiedzy online (7 kwietnia – 18 maja 2025 r.): uczestnicy rozwiązują test

            sprawdzający ich wiedzę. Liczy się liczba poprawnych odpowiedzi i czas!

            ✅ Etap 2 – Projekt programistyczny (7 kwietnia – 25 maja 2025 r.): zakwalifikowani do

            kolejnej rundy zmierzą się z zadaniem projektowym - forma online.

            🏆 Finał w Warszawie (14 czerwca 2025 r.): 80 najlepszych uczestników spotka się na

            hackathonie, gdzie będą rywalizować o atrakcyjne nagrody!

            Dlaczego warto?

            1. Konkurs rozwija zainteresowanie programowaniem i nowymi technologiami.

            2. Uczestnicy zdobywają cenne umiejętności cyfrowe, które przydadzą się w przyszłości.

            3. Rywalizacja motywuje do nauki i kreatywnego rozwiązywania problemów.

            4. Atrakcyjne nagrody! (konsole, sprzęt komputerowy, smartfony, kursy i obozy

            programistyczne, gadżety gamingowe i edukacyjne, dyplomy konkursowe dla wszystkich

            uczestników).

            Zachęcamy do zapisów i wspólnego odkrywania świata programowania!