• Aktualności

        • Spotkania z rodzicami
          • Spotkania z rodzicami

            Spotkania z rodzicami

             

            Serdecznie zapraszam rodziców na spotkania z dyrekcją szkoły oraz wychowawcami klas, które odbędą się we wtorek 24 września br. według następującego harmonogramu:

            • godzina 16.00 – spotkanie ogólne dyrekcji z rodzicami uczniów klas I-III w świetlicy „gimnazjum”; następnie spotkani z wychowawcami w klasach;
            • godzina 16.45 – spotkanie ogólne dyrekcji z rodzicami uczniów klas IV-VIII w świetlicy „gimnazjum”, następnie spotkania z wychowawcami w klasach.

             Dyrektor Szkoły

             Marek Sass

        • Dowozy na basen
          • Dowozy na basen

            Dowozy na basen – projekt dla uczennic i uczniów klas trzecich „Umiem pływać”

             

            Autobus (p. Grzegorz Żmich)

            Pruszcz (szkoła) – 15.15

            Bagienica – 15.20

            Mała Klonia – 15.25

            Wielka Klonia – 15.30

            Przyrowa – 15.35

            Gostycyn – 15.40

             

            Bus (p. Wojciech Górny)

            Piła – 15.15

            Gostycyn wybudowanie – 15.20

            Łyskowo – 15.25

            Wielki Mędromierz – 15.30

            Brzuchowo – 15.35

            Gostycyn – 15.40

             

            Wyjazd do Chojnic sprzed szkoły w Gostycynie: 15.45/15.50

            Pobyt na basenie: 16.30 – 18.00

            Po zajęciach na basenie uczniowie będą rozwiezieni do miejscowości zamieszkania.

            Zajęcia nauki pływania odbywają się w czwartki od 19 września do 21 listopada br.

            Opiekunki wyjazdów: Maria Anhalt i Ewa Jagła.

             

             

             

        • Zbiórka dla powodzian
          • Zbiórka dla powodzian

            Szanowna Społeczności Szkolna,

            wraz z Gminną Biblioteką Publiczną w Gostycynie przyłączamy się do zbiórki prowadzonej przez Ochotniczą Straż Pożarną w Gostycynie dla poszkodowanych w wyniku powodzi.

            W dniach od 17 do 19 września br. możecie przynosić do Szkoły Podstawowej w Gostycynie (na dyżurkę) oraz do biblioteki:

            • środki czystości (mydła, środkl dezynfekujące, płyny do mycia, szampony, itp.),
            • artykuły higieniczne (papier toaletowy, pieluchy, podpaski, itp.),
            • żywność długoterminową (konserwy, kasze, makarony, itp.),
            • wodę butelkowaną,
            • koce, śpiwory,
            • środki opatrunkowe i pierwszej pomocy.

            Zachęcamy do włączenia się w pomoc.

        • Oferta zajęć w bibliotece
          • Oferta zajęć w bibliotece

            Zachęcamy do zapoznania się z ofertą zajęć dodatkowych realizowanych w bibliotece.

            Czekamy na uczennice i uczniów z klas I-III.

            Do zobaczenia w bibliotece.

            Bibliotekarki

        • Uwaga! E-legitymacje.
          • Uwaga! E-legitymacje.

            Szanowni Rodzice,
            w związku z tym, iż podstawowym dokumentem Państwa Dzieci, a naszych Uczniów, będą
            e-legitymacje poniżej przesyłamy instrukcję dodawania zdjęć z poziomu aplikacji Librus
            oraz wytyczne odnośnie zdjęcia.

            Instrukcja dodawania zdjęcia z poziomu aplikacji Librus:
            https://portal.librus.pl/rodzina/artykuly/dodaj-zdjecie-do-e-legitymacji-w-aplikacji-librus

            Wytyczne odnośnie zdjęcia:
            https://tiny.pl/2fbxng7f


            Zdjęcia można dodawać także korzystając z bezpłatnej wersji aplikacji Librus. Nie trzeba
            płacić za wersję rozszerzoną.

            Drugą możliwością przekazywania zdjęcia na e – legitymację jest dostarczenie jego
            wersji elektronicznej na adres mailowy naszej placówki: gostycyngim@op.pl

            Uwaga: zdjęcie musi być takie jak do dowodu osobistego!

            Termin przesłania zdjęć: 30 września 2024 roku.

            Przypominam również, iż e-legitymacje otrzymują nowi Uczniowie naszej szkoły (na
            przykład pierwszoklasiści) oraz Ci, którzy zgubili dotychczasową legitymację i wyrabiają
            duplikat.

            Z pozdrowieniami, MS.

        • Zlot Szczepu Gostycyn im. rtm. W. Pileckiego
          • Zlot Szczepu Gostycyn im. rtm. W. Pileckiego

            Wydarzenie to, odbyło się w weekend 6-8.09.24r. Zuchy, harcerze, wędrownicy i instruktorzy szczepu, spotkali się by w radosny sposób rozpocząć aktywność po wakacjach. Na weekendowej zbiórce wędrowaliśmy “PODZIEMNYM SZLAKIEM POWSTAŃCÓW”, tak chcieliśmy upamiętnić jeszcze 80 rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego, zbliżającą się rocznicę powstania Szarych Szeregów (27.09) i poruszyć temat poświęcenia, wartości służby i odpowiedzialności, wdzięczności za naszą wolność. Propozycje zajęć wciągnęły uczestników od najmłodszych po najstarszych. Nasi wędrownicy (najstarsi harcerze) przejęli pałeczkę organizacyjną i zaproponowali tematyczne, zajęcia plastyczne zuchom, naukę pierwszej pomocy, krótki kurs samoobrony dla harcerzy, grę tematyczną, szycie żabek dla wędrowników, nawet instruktorzy wykuwali myśli podczas wieczornej kuźnicy. Oczywiście był czas na ognisko obrzędowe z piosenkami powstańczymi,a także takie z kiełbaskami na zakończenie.

            Ta zbiórka pokazała także, że wdrażamy naszą metodę harcerską, także w zakresie służby i odpowiedzi na potrzeby otoczenia. W SP im. Jana Pawła II w Gostycynie, właśnie w ten weekend odbywał się Festyn z okazji Dnia Patrona i Rozaliada. Nasze wsparcie polegało na wsparciu technicznym przed i po festynie. Mogliśmy również podzielić się umiejętnościami na stoiskach z pierwszą pomocą, malowaniem twarzy, zaproszeniem do escaperoomu czy poczęstować uczestników, pysznymi goframi. Wszyscy mogliśmy skorzystać też z atrakcji festynu, co uczyniliśmy z radością.

            Chcemy podziękować rodzicom zuchów i harcerzy za wsparcie nas produktami; Panu dyrektorowi Markowi Sassowi za całą przychylność, Paniom kucharkom za pyszny obiad; Paniom woźnym za wsparcie.

            Komendantką zlotu była druhna pwd. Aleksandra Wróbel

            Planujemy już kolejne działania, bo nie potrafimy stać w miejscu!

            Zapraszamy wszystkich chętnych do współpracy.

        • Wakacyjna wymiana polsko - niemiecka
          • Wakacyjna wymiana polsko - niemiecka

            Podczas wakacji mieliśmy okazję przeżywać podróże po Europie! Jak?

            Drużyna zuchów pojechała na kilkudniową wymianę polsko-niemiecką, a wszystko to odbyło się w Harcerskim Ośrodku Wypoczynkowym Krówka Leśna.

            Poznaliśmy bliżej niemiecką kulturę, potrzebowaliśmy kilka zwrotów w tym języku, bo codziennie były animacje językowe. Poznaliśmy kulturę, zwyczaje, legendy innych krajów Europy. Wykonaliśmy samodzielnie krasnoludki, gnomy z gliny, robiliśmy ucztę grecką z pieczonych na ognisku ziemniaków, piekliśmy też podpłomyki. 

            Skansen Wdzydze Kiszewskie nie ma już przed nami tajemnic! Choć były wakacje, to byliśmy na lekcji, gdzie cofnęliśmy się w czasie i pisaliśmy dyktando gęsim piórem i atramentem. Po tych emocjach mogliśmy się zrelaksować artystycznie, malując obrazki na szkle. To była piękna przygoda! 

            Spotkanie to na pewno zaowocuje na wielu poziomach zwłaszcza ze Stowarzyszeniem InKontakt w Leipheim.

            Dzięki Fundacji PNWM udział w tym przedsięwzięciu jak i program był dofinansowany. 

        • Oznaczenia sal lekcyjnych
          • Oznaczenia sal lekcyjnych

            Oznaczenia sal lekcyjnych 1, 2, 3. 5 i 6, biblioteki oraz toalety dziewcząt i chłopców już gotowe!

            Mamy nadzieję, że ułatwi to odnajdywanie się na naszych odnowionych korytarzach, w szczególności nowym uczniom i klasom czwartym.

             

            Joanna Piesik

        • „DRZEWKO SUKCESÓW UCZNIÓW”
          • „DRZEWKO SUKCESÓW UCZNIÓW”

            Kochani uczniowie!

            Zapewne zauważyliście w pierwszych dniach września tego roku, że na naszym głównym
            korytarzu pojawiło się „Drzewko sukcesów uczniów”. Jest ono dziełem wspólnym
            uczniów obecnej klasy VII b , nauczyciela plastyki oraz pomysłodawczyni pani pedagog.
            Chcemy, abyście nauczyli się dzielić swoimi sukcesami – tymi dużymi np. osiągnięciami
            w konkursach, zawodach, ocenach przedmiotowych, ale też tymi pozornie małymi. Mogą
            to być sukcesy zazwyczaj gdzieś ukrywane i nie zauważane przez innych np. że: udało
            wam się zrobić coś, czego nie potrafiliście; zawarliście nową znajomość, a wcześniej
            wstydziliście się to zrobić; z kimś się pogodziliście; przezwyciężyliście własną słabość.
            Sukcesy mogą dotyczyć sfery emocjonalnej, motywacji, jakiejś nabytej umiejętności,
            wiedzy, przezwyciężonych słabości, szczęścia rodzinnego, relacji rówieśniczych. Jednym

            słowem takie, którymi możecie i chcecie się pochwalić.

            Zależy nam na tym, abyście uwierzyli we własne siły i nawzajem motywowali się do
            stawania się ludźmi o wysokiej samoocenie i wierzącymi we własne możliwości.
            Wystarczy tylko wyjąć listek/karteczkę ze skrzyneczki wiszącej na pniu drzewa, zapisać
            swój sukces i zawiesić listek na haczyku drzewa. Prosimy o podanie swojej klasy,

            inicjałów, dla odważnych imienia i nazwiska. GOTOWE!
            Życzę wszystkim powodzenia w stawaniu się coraz bardziej
            sprawczym i szczęśliwym.

            P.S. Drzewko będzie monitorowane po to, aby było wykorzystywane we właściwym celu.

            Szanujcie je.

        • Festyn Rodzinny - relacja
          • Festyn Rodzinny - relacja

            Błękitne niebo w kolorach papieskich - czy można sobie wymarzyć piękniejszą pogodę na wspólne świętowanie urodzin naszego patrona połączonych z parafialną Rozaliadą? My do pełni szczęścia potrzebowaliśmy tylko jednego - WAS, gości! I jak co roku mogliśmy na Was liczyć.

            Dziękujemy, że w to naprawdę gorące sobotnie przedpołudnie całymi rodzinami przybyliście na nasz Festyn.

            A działo się na nim, oj działo...

            Swoje talenty przed szeroką publicznością zaprezentowali uczestnicy i uczestniczki już 10. edycji Szkolnego Mam Talent. Poznaliśmy prace dwóch młodych malarek: Wiktorii Bartlewskiej z klasy IV a oraz Kamili Ziółkowskiej z klasy VI b. Słuchaliśmy śpiewu Liliany Szczepańskiej z klasy IV a. Zuzanna Rosentreter z klasy II a przygotowała prace z kaligrafii. Natomiast Tymoteusz Urbański z klasy VIII a zagrał w rockowym stylu na gitarze elektycznej. I to właśnie on najbardziej zaczarował publiczność i został zwycięzcą. Krótko mówiąc: Tymek rock star! Gratulujemy!

            W budynku szkoły umysły wytężały szachistki i szachiści, a na hali sportowej rozgrywały się mecze pingpongistów (starszych i młodszych). Na Festynie uroczyście wręczono puchary i nagrody z obu konkurencji,

            Czas umilały nam występy artystyczne, mi.in. śpiewy grup woklanych ze szkoły, z GOKu oraz scholi "Śpiewające aniołki" z parafii z Wielkiej Kloni, a także pokaz taneczny grupy "Obsesja" z GOKu.

            Można było skorzystać z darmowych dmuchańców, wyskakać się i poszaleć.

            Nie mogło zabraknąć także smakołyków: "kluski Danusi" (ich nie trzeba reklamować nikomu, a rozeszły się w okamgnieniu), pieczone udka, popcorn, wata cukrowa, gofry, dania od Pań z KGW i od wyboru do koloru słodkości przygotowanych przez rodziców z poszczególnych klas.

            Gminna Biblioteka Publiczna w Gostycynie zadbała o kącik dla najmłodszych - dzieci tworzyły gniotki z mąki ziemniaczanej w asyście Śnieżki i krasonludków. Tutaj również rozdawane były różane lizaki - symbol Rozaliady.

            Tuż obok znajdowało sie stoisko z sesnoplastyką i malowniem na oleju, a także kolorowanki związane z regionem.

            Ponownie odwiedził nas Pan Czesław Fryda i w małej świetlicy mogliśmy podziwiać Jego prace.

            Gościliśmy również harcerki i harcerzy ze Szczepu Gostycyn im. rtm. W. Pileckiego, którzy przygotowali escaperoom "Powrót do przeszłości" oraz malowanie twarzy.

            Stałym punktem było losowanie figurki świętej Rozalii. Tym razem nasza patronka trafiła do rąk rodziny Antosi Gac.

            Festyn tradycyjnie zakończył się losowaniem nagród z zabawy fantowej. Najpierw wręczone zostały pomniejsze upominki, a wisienką na torcie było wylosowanie roweru. Szczęślwy los posiadała uczennica klasy IV b, Agata Rosentreter.

            Ciężko wyrazić w słowach wdzięczność, jaką czujemy dla Wszystkich, WSZYSTKICH partnerów, sponsorów, przyjaciół Szkoły. Dziękujemy po stokroć za wsparcie, dobre słowo i każdą, nawet najmniejszą pomoc. Doceniamy!

            Do zobaczenia w przyszłym roku!

             

            tekst i zdjęcia: Joanna Piesik

             

             

             

        • Wycieczka nad jezioro klasy II a
          • Wycieczka nad jezioro klasy II a

            W czwartek 5.09.2024 r. uczniowie klasy IIa wybrali się na wycieczkę nad jezioro Średniak w Gostycynie. Celem naszej  wyprawy było obcowanie z przyrodą, dostarczenie radości ze wspólnie spędzonego czasu nad wodą, wykorzystanie pogody na kąpiele wodne. Nad bezpieczeństwem dzieci w wodzie czuwała pani Aleksandra Patoleta ratownik WOPR-u, która bezinteresownie poświęciła nam czas, żebyśmy czuli się bezpiecznie. Bardzo dziękujemy. O nasze żołądki zadbały mamy, którym bardzo dziękuję za pomoc i pyszności.

            Do następnego razu.

            Tekst: Maria Anhalt

        • Wyjazd na spektakl „Gong!”– lekcja wiary w siebie.
          • Wyjazd na spektakl „Gong!”– lekcja wiary w siebie.

            Dnia 3.09  uczniowie klas IV  wzięli udział w wyjątkowym spektaklu przygotowanym przez teatr Pleciuga w Szczecinie oraz Fundację Moniki Pyrek, który odbył się w Baju Pomorskim, w Toruniu. W najbliższych dniach szczecińscy aktorzy zaprezentują „Gong!” widzom w Warszawie i Łodzi.

            Przedstawienie miało na celu pokazanie, że każdy z nas ma w sobie wyjątkowy talent i że warto wierzyć w siebie, niezależnie od przeciwności losu.

             

            Spektakl opowiadał o młodej bohaterce-Helenie, która odkrywa swoje pasje i umiejętności, pokazując, że determinacja i wiara w swoje możliwości mogą prowadzić do wielkich osiągnięć. Obok Heleny widzowie poznają rodzinę dziewczyny. Gra aktorska, forma spektaklu i energia płynąca ze sceny wciągnęły wszystkich obecnych, a przesłanie o tym, jak ważne jest odkrywanie i rozwijanie własnych talentów oraz akceptacja, czasami zaskakujących wyborów dzieci, zostało odebrane z dużym entuzjazmem.

             

            Na widowni obecna była również polska medalistka Monika Pyrek, założycielka fundacji, oraz dwie olimpijki z Paryża, które podzieliły się z uczniami swoimi historiami i zachęcały do aktywnego rozwijania własnych pasji. Ich słowa były inspirującym dopełnieniem spektaklu, ukazując, jak sport i sztuka mogą pomóc w budowaniu pewności siebie.

             

            Wyjazd okazał się niezwykle wartościowym doświadczeniem, które na długo zapadnie w pamięci uczestników. 

             

            Hanna Stołowska

             

        • Program Festynu
          • Program Festynu

            Zachęcamy do zapoznania się z programem Festynu Rodzinnego połączonego z parafialną Rozaliadą.

            Moc atrakcji i wszelkie szczegóły na plakacie.

            Mam nadzieję, że widzimy się w sobotę? Pogoda ma być przepiękna, więc dlaczego nie spędzić popołudnia na współnej zabawie?

             

            Z bibliotekarskim pozdrowieniem

            Joanna Piesik

        • Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego
          • Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego

            Witajcie w nowym roku szkolnym 2024/2025!

            Wzorem lat ubiegłych, spotkanie rozpoczęliśmy na hali sportowej, aby wspólnie móc rozpocząć nowy cykl nauki. Tym razem będziemy zdobywać wiedzę w 16 klasach, od pierwszej do ósmej.

            Dyrektor placówki, Marek Sass, przywitał szczególnie serdecznie uczennice i uczniów klas pierwszych, nowe uczennice w klasie V, VII i VIII, a także nowe panie nauczycielki.

            Minutą ciszą uczciliśmy poległych w trakcie II wojny światowej, której 85. rocznicę wybuchu obchodzilśmy 1. września 2024 r.

            Podczas inaguracji roku szkolnego miały miejsce ponadto dwa wydarzenia bez precedensu. Najpierw poproszono panią Magdalenę Kwasigroch, aby za pomocą dzwonka symbolicznie wprowadziła zebranych w nastrój startujących lekcji i kończących się wakacji. Dodatkowo dyrekcja przedstawiła Panią Magdalenę jako wicedyrektorkę szkoły.

            Drugim wydarzeniem był uroczysty przemarsz pierwszoklasistek i pierwszoklasistów w rytm oklasków od starszych koleżanek i kolegów. Cieszymy się, że możemy Was przywitać w naszym gronie.

            Wszystkim życzymy owocnego nowego roku szkolnego, pełnego zachwytów i odkrywania nieznanego, zawiązywania nowych przyjaźni i pielęgnowania już trwających.

             

            Do zobaczenia (nie tylko w bibliotece)

            Joanna Piesik

        • Festyn Rodzinny oraz Rozaliada
          • Festyn Rodzinny oraz Rozaliada

            Szanowna Spłeczności Szkolna,

             

            przypominamy, że już 7. września (sobota) 2024 r. w godzinach 11:00-13:30

            odbędzie się Festyn Rodzinny połączony z Rozaliadą.

            Już teraz zapraszamy na wspólne świętowanie.

            Szczegóły naszej imprezy niebawem.

             

            Do zobaczenia!

            Marek Sass

             

        • Kalendarz roku szkolnego 2024-2025, SP Gostycyn
          • Kalendarz roku szkolnego 2024-2025, SP Gostycyn

            Kalendarz roku szkolnego 2024/2025, SP Gostycyn

                      (do konsultacji z Rodzicami na zebraniach we wrześniu 2024)

             

             

            1. 02 września 2024 (poniedziałek): uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego;
            2. 07 września (sobota) – festyn szkolny, święto Patrona połączone z Rozaliadą;
            3. 11 września 2024 (środa) – Rada Pedagogiczna. Przedstawienie i zatwierdzenie planów pracy zespołów nauczycielskich, Programu Wychowawczo – Profilaktycznego oraz Planu Nadzoru Dyrektora;
            4. 24 września 2024 (wtorek) – zebrania z rodzicami oraz spotkania z wychowawcami klas: 16.00 – rodzice klas I-III; 16.45 – rodzice klas IV – VIII
            5. 14 października 2024 (poniedziałek): Dzień Edukacji Narodowej;
            6. 23 października 2024 (środa): Dzień otwarty;
            7. październik 2024: pasowanie uczniów klas I;
            8. 1 listopada 2024 (piątek) – święto Wszystkich Świętych; dzień wolny od zajęć;
            9. 11 listopada 2024 (poniedziałek) – święto Odzyskania Niepodległości; dzień wolny od zajęć;
            10. listopad 2024 : Rada Pedagogiczna – szkoleniowo/analityczna
            11. 12 grudnia 2024 (czwartek): Dzień otwarty;
            12.  Do 12 grudnia 2024 (czwartek) – przedstawienie proponowanych ocen semestralnych;
            13. 23 – 31 grudnia 2024 (poniedziałek – wtorek): zimowa przerwa świąteczna;
            14. 01.01. 2025 (środa) – Nowy Rok (dzień wolny od zajęć lekcyjnych);
            15. 02 – 03.01. 2025 (czwartek – piątek) dni wolne od zajęć lekcyjnych z puli dyrektora;
            16.  do 10 stycznia 2025 (piątek) – wpisanie ocen proponowanych do e-dziennika;
            17. do 13 stycznia 2025 (poniedziałek) – wpisanie do e - dziennika ocen semestralnych;
            18. 15 stycznia 2025 (środa) – Rada Pedagogiczna klasyfikacyjna;
            19. 16 stycznia 2025 (czwartek) - wywiadówki
            20. zakończenie I semestru: 17 stycznia 2025 r. (piątek);
            21. 20 stycznia (poniedziałek) – 2 lutego (niedziela) 2025 - ferie zimowe;
            22. 18 marca 2025 r. (wtorek): dzień otwarty;
            23. 17 kwietnia – 22 kwietnia  2025 (czwartek – wtorek): wiosenna przerwa świąteczna;
            24. 1 maja 2025 (czwartek): Święto Pracy – dzień wolny;
            25. 2 maja 2025 (piątek) – dzień wolny od zajęć dydaktycznych – z puli dyrektora;
            26. 13 – 15 maja 2025: egzamin uczniów klas ósmych. Zajęcia lekcyjne klas I-III wg planu;
            27. 15 maja 2025 (czwartek): Dzień otwarty. Poinformowanie o zagrożeniach ocenami ndst;
            28. 31maja 2025 (sobota) Festyn Rodzinny połączony z Dniem Dziecka - święto Patrona;
            29.  do 9 czerwca 2025 (poniedziałek): wpisanie proponowanych ocen rocznych do e-dziennika;
            30. do 16 czerwca 2025 (poniedziałek) – wpisanie ocen rocznych do e-dziennika;
            31. 17 czerwca 2025 (wtorek) Rada Pedagogiczna klasyfikacyjna;
            32. 19 czerwca 2025 (czwartek): Boże Ciało – dzień wolny od zajęć;
            33. 20 czerwca 2025 (piątek) – dzień wolny od zajęć dydaktycznych z puli dyrektora;
            34. zakończenie roku szkolnego: 27 czerwca 2025 r. (piątek).

            Z nadzieją na dobry rok, pozdrawiam, MS

             

             

        • Tak pusto bez Was, czyli zaproszenie na uroczyste rozpoczęcie nowego roku szkolnego.
          • Tak pusto bez Was, czyli zaproszenie na uroczyste rozpoczęcie nowego roku szkolnego.

            Rozpoczęcie nowego roku szkolnego

             

            Serdecznie Wszystkich Uczniów zapraszam

            2 września 2024 roku:

             

            godzina 8.00 – Msza św. w kościele parafialnym w Gostycynie

             

            godzina 9.00 – uroczyste rozpoczęcie nowego roku szkolnego – hala Centrum Sportowo – Rekreacyjnego; po zakończeniu uroczystości spotkania z wychowawcami w klasach.

             

             

            Plan dowozów

            na dzień 2 września 2024 r.

             

            Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Gostycynie

             

            Bus:

             

            Godzina 7.50 – Piła Nogawica; 7.55 – Piła; 8.00 – Gostycyn (przy kościele)

            8.05 – Gostycyn Wybudowanie (Budnikowo); 8.10 – Łyskowo; 8.15 – Łyskowo (p. Kilichowski); 8.25 – Wielki Mędromierz; 8.30 – Brzuchowo; 8.40 – Gostycyn (przy szkole).

             

            Autobus:

            Godzina 7.50 – Pruszcz; 7.55 – Bagienica; 8.00 – Mała Klonia (przy „Blaszaku); 8.05 – Mała Klonia (wieś); 8.10 – Mała Klonia (p. Karsz); 8.15 – Wielka Klonia; 8.25 – Przyrowa; 8.30 – Gostycyn (przy szkole).

             

             

            Odwozy rozpoczną się po zakończeniu uroczystości, czyli około godziny 9.45.

             

             

            Do zobaczenia :) MS